När orden inte räcker till...

Hello all! :-)
 
Söker efter den där låten...
Den som beskriver mitt inre just nu..
Men hittar den inte...
 
Mitt i smärta och tunga saker så har jag berikats med ytterligare fina människor i min närhet.
Människor som varit med om tuffa, tuffa saker.. och om än jag önskar dem ett smärtfritt liv så har deras resor format dem till de personer de är idag..
Fina, kloka, ödmjuka och erfarna.
 
Du som hjälpt mig hitta tillbaka till mig själv, 
du som påmint mig om den jag egentligen är..
Du som är full av godhet, klokskap och tacksamhet trots att livet hanterat dig extremt hårdhänt mellan varen..
Du som ser och accepterar hela mig... 
Till dig vill jag säga tack.
 
Tack för att jag fått lära känna dig.
Tack för din uppriktighet och ditt mod.
Tack för alla historier, alla skratt men även tack för tårarna.
 
Jag är så tacksam för att jag hittat ett forum där jag kan vara jag.
 
 
Livets alla smällar blir så mycket lättare att hantera när man har fina människor omkring sig.
 
Så tack alla!
Tack för kramar, heja rop, hjärtan och omtanke.
Tack för att jag får skriva av mig och tack för att ni orkar läsa <3 
 
 
Om 13 dagar är det julafton och jag vägrar stressa upp mig.
Jag vägrar kliva in i hysterin utan tänker njuta och mysa istället...och fokusera på allt jag har att vara tacksam över..
 
Många gånger skriver jag i sorg och frustration, för att få ur mig det tunga så jag orkar ställa mig upp ytterligare en gång..
Och sorgen och frustrationen är inte borta, men nätter som dessa är tacksamheten än större...
 
Tänker att all skit som passerat genom åren ändå hade en mening..
Det har format mig till den jag är idag och den personen är jag rätt stolt över faktiskt.
 
 
Take a chance! :-)
 
Love // TT <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0