I en värld av bubblor..

Hello all!! 😊

Ligger i sängen och tar in dagen..
Sakta, sakta vaknar kroppen.. och även om den känns extra mycket idag så är jag så där fantastiskt bubblig inuti..

Bubblig av allt fantastiskt härligt som händer i mitt liv nu. 

Bubblig av att få vara älskad.
Bubblig av djupa samtal och många skratt
Bubblig av att för varje minut som går får lära känna lite till av denna fantastiska människa som jag fått vid min sida..❤
Och bubblig av att jag igår äntligen fick träffa min älskade guddotter för första gången. 

Se, möta, hålla, snusa på detta fantastiska lilla underverk som haft en oerhört tuff start i livet men som mot alla odds klamrade sig fast och stannade kvar hos oss ❤❤❤

Hon har ett helt team med människor som älskade henne redan innan hon föddes och hon har en fantastiskt stark, klok och fin mamma som kämpar sida vid sida med henne ❤
Jag är så otroligt stolt över att få vara en del av dessa människors liv.

Lilla M, jag vet...
Jag vet att det är svårt..
Jag vet att du inte förstår. 
Jag vet att än är din kamp inte över och jag vet att det är hårt..
Men dagen kommer att komma när det blir mera skratt än gråt ❤

Ibland prövas människor långt utöver vad som ens är nära humant, och jag kan bara tänka att det måste finnas en mening... en större tanke.. en förberedelse inför något så mycket större..
Så fina I, planerna för dig måste vara gigantiska ❤❤❤

Nu laddar jag för de två sista föreställningarna av årets adventskalender och njuter av att jag för första gången på väldigt länge, är riktigt, riktigt lycklig.. 😘🤗❤

Take a chance!
Love // TT 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback