I am not like you, and you are not like me!!

Hello all! 😊


Ligger där jag allt som oftast nu mer ligger känns det som.. i soffan i smärtor och sömnlöshet trots att jag är så slut att jag inte alltid vet vad jag heter.. 

Det är underbart roligt med föreställningar men min kropp orkar inte.
Det bara är så.
Jag måste samla styrka och kraft att stå emot för framtiden. 
Att säga ifrån. 
Att tacka nej... 

Sen, när ekonomi och annat är på plats.. då kan jag ägna mig åt ideellt arbete.. men just nu håller det inte i längden.. 

Är så ofantligt less på att inte orka.
Så ofantligt less på dessa tröttsamma smärtor som byggt bo i min kropp.. 

Jag vill ju så mycket mer!! 💖💖💖

Vet att man aldrig kan eller ska jämföra sig med andra..
Och att man aldrig kan sätta sig in i någon annans situation fullt ut utan att leva där själv..
Men jag blir så oerhört trött på alla "förstå sig påare " som "också har fysiska hinder och förstår preciiiiiiiis" 
Det finns de som har det 1000 ggr värre än mig, det vet jag.
Men om du orkar jobba heltid, orkar baka, städa, etc och sen blir dålig så är vi inte på samma nivå 
För det orkar jag aldrig. 

Less på att känna mig svag för att andra minsann också har ont men gör ändå... 

Oj, vad jag "gör ändå "... men jag har ett helt annat utgångsläge. 

Det är (igen!!) Inte mest synd om mig eller så..
Sluta bara jämför mig med dig eller någon du känner!!!! 
Vi funkar inte likadant!!!! 

...så... nu fick jag ur mig det.. tack ❤

Bortsett från all frustration så mår jag bra i mina nya och gamla vänners närvaro..

Möter på fördomar om det mesta jag sysslar med och det är även det frustrerade.. 
Men det gör å andra sidan att jag uppskattar de öppna, varma, ärliga och osjälviska på ett helt annat sätt ❤❤❤

Jag har beslutat en gång för alla, att jag bestämmer i mitt liv och att jag verkligen ska jobbapå att skita i folks åsikter och följa hjärtat i stället.. 💖


Jag ångrar ingenting!! ❤



...våga ändå... 


Take a chance! 😘
Love// TT ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0