Påsk och sånt...

Hello all!! :-)
 
I år blev det inget fjällen för oss i år... men däremot så hängde vi i en fin stuga vid havet utanför Skellefteå, på norra Sillskatan...
Så det blev ändå skoter, pimpla och grilla! :D
 
 
Lycklig W på skoter.
Lite trixigt (och äckligt!!) att sätta på maggot själv... och hur mycket vi än kikade så var det inte mycket liv där vi borrat hålen i isen...
 
Ingen fisk utom en äcklig simpa som jag lyckades få... (som jag ärligt kunnat leva utan)
 
 Uuuurk!! :-(
 
Påskafton startade med traditionsenligt påskäggsletande och då man har en mamma som:
1: Inte uppskattar socker och
2: Jobbar med make-up
så kan det hända att man får ett sånt här påskägg:
 
 
Med puderfoundation, concealer, ögonskuggor, ögonbrynspennor, eyeliner, rouge, läppglans och läppstift... :-)
Och nä, hon kommer inte få sminka sej på skolan ännu...men hon har börjat visa intresse och då är det lika bra hon får bra grejer och får lära sej rätt från början...
Produkterna hon fått är från utgående sortiment... så en win win för oss båda. :-)
 
Och vädret visade sig från sin finaste sida:
 
 
 
Men som alltid när jag gör något så kommer räkningen efter...
Så idag är det söndag (påskdagen), finaste W är lämnad till pappan och jag ligger i soffan i min one-peice och slickar såren...
Tror det blir en filmkväll ikväll...
 
Imorgon skulle det vara finväder igen så då kanske jag får anleding att inviga min nyinglasade balkong...
dock har jag bara sol på förmiddagen här...så jag skulle behöva hitta en balkong / altan som står i solen hos någon trevlig människa som skulle kunna tänka sej att bjuda mej på en kopp kaffe...
Anyone? ;-)
 
Nu tror jag det blir lite popcorn till filmen...
 
Take Care!!
Love // TT
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0