Bodykey resa nr 2 !! :-)

Hello all!! :-)
 
Idag sov jag så länge att jag skrämde mej själv... 13.25 var kl när jag vaknade!!! :O
Men jag behövde tydligen sova...
Så min utomhusvistelse blev aningens förkortad...
1 timme blev ute iallafall...varav 25 min var promenad!! Yey!
Men usch vad tungt det gick...
 
Vaknade med halva kroppen i låsning för att jag legat still förlänge...
Så frukost och invänta att medicinerna skulle börja fungera...så även jag skulle funka lite bättre... och sen t v i n g a d e jag mej själv ut och gå..!
Jag var inte det minsta sugen.
Och efter 5 minuter gjorde det ont överallt... men tjurigheten vann (som oftast) fast sen var jag helt slut..
 
Svårt det där..att veta hur mycket man ska lyssna på kroppen.
Den skriker ju jämt.
Och jag behöver komma in i rutinerna igen.
Minst 5 minuter varje dag. Oavsett.
 
Sen är det ju det där med kosten..
Jag bestämmer att jag ska vara strikt..och så hänger man med Hs mamma en helg...som b a r a har god mat, fika, godis och desserter...
Så jag har tydligen inte bestämt på riktigt. För bestämmer jag på riktigt så låter jag bli. :-)
Så jag tänker att nu bloggar jag om det.
Så då m å s t e jag ju skärpa mej!
 
Jag ska väga in mej imorgon, lägga in det på bodykey sidan och sen köra ett bodykey race på riktigt.
Och löpande uppdatera er om vad som händer.. så jag får skämmas om jag fuskar.. ;-)
 
 
 
Så, vem är på?!?
Vem vill köra ett "mot-ett-bättre-mående-race" med mej??
Vi kör två månader nu! Fram till sista maj. (med ett kort avbrott 16 april då min 40 - års fest är)
Jag behöver pepp!
Och det finns inte bättre pepp än att göra det tillsammans med någon.
Jag lyckades ju tappa 12,5 kg med bodykey första vändan.
Så då kan ju kilona jag stoppade på mej pga mediciner och lathet inte vara ett problem?? Eller hur!!?!
 
 
 
 
En av medicinerna jag äter sänker min ämnesomsättning, så ni behöver inte bli avskräckt för att det är så "svårt" för mej...för de flesta så är det mycket enklare att gå ner i vikt och behålla den nya vikten genom att lära sej äta rätt mat. De flesta kan fuska emellanåt utan att det spelar någon större roll i slutändan... Jag får oftast betala för mitt fusk :-)
 
Men en del i viktuppgång kan vara sömnbrist och felaktiga sömnrutiner...
Så i säng med mej nu!!
 
Uppdaterar er imorgon om den bittra sanningen.. ;-)
 
Take Care!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Henry

💗💗💗kramar

Svar: <3 <3 <3
TebbeTott

2016-03-29 @ 16:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0