40 and fabulous!!

Hello all!! :-)
 
Så är året och månaden här...
om drygt 2 veckor så hamnar jag på "rätt" sida strecket...
Då blir jag en Cougar på riktigt... ;-)
*skojar* :D
 
Däremot så längtar jag!!
Jag älskar att fylla år och när jag fyllde 30 var prinsessan 2 månader så då var det inte det minsta aktuellt med fest..! Däremot tänkte jag ha en desto större fest nu!! :D
 
Så alla som vill, boka in lördagen den 16 april!
Mer info kommer närmare! :-)
Temat för kvällen är musik och film.
 
Och med tanke på att jag är en ensamstående mamma, med en skruttkropp, som jobbar för att bygga en annan ekonomisk framtid, men inte är i mål ännu, så badar jag inte direkt i pengar i nu läget...
Så jag tänker önska mej festen i present! !
 
Jag tänkte även höra med er alla fina...vill ni eller känner ni någon som vill uppträda / underhålla i någon form så är det mer än välkommet!! Jag kan inte utlova ett fett gage men jag kan utlova en kväll ni aldrig kommer att glömma!! :D
 
 
Hit me with your ideas!! :-)
 
Love // TT
 

Kommentarer
Postat av: Henry

Det kommer att bli en lyckad tillställning, absolut😊Kram

2016-03-05 @ 23:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0