Arg, sur, bitter & inåtvänd...

Hello all!! : )
 
Känner att kroppens bråkande börjar sätta sej på humöret...på allvar...
Behövs inte mycket för att jag ska bli irriterad nu känner jag... Folk som gnäller över skitsaker eller vägrar ta ansvar för sitt eget välmående som exempel...
Normalt så rycker jag på axlarna och menar att det är ju deras val, men just nu irriterar det mej något fruktansvärt...!!
Prata om slöseri med energi. Å jag som har så lite av den varan som det är...korkat... : )
 
Men det är f*n svårt att hålla humöret uppe när kroppen skriker... Jag vilar och sover, sover och vilar...men det vill inte vända... Kämpar fortfarande utan smärtlindring, men snart går det inte längre!! Om jag inte ska bli en riktig bitch vill säga...
Mitt berömda tålamod och lugn är som bortblåst och jag skulle gärna slå folk (som beter sej som idioter) på käften istället...!!?? Haha...
 
Den största nackdelen med att ta smärtlindring är, som jag nämt tidigare, att då tar sockersuget över helt... Och i det skick jag är just nu så orkar jag knappast stå emot... 
 
Appropå ämnet bitch...men i en positiv bemärkelse, så är jag lite kär i Rollfiguren "Olivia Pope" i nya dramaserien "Scandal" som går på 5:an på onsdagar. Hon är snygg, smart, vass och framgångsrik. Och så det (som romantikern Tebbe älskar) att hon slåss för dom svaga!! Alla rätt om ni frågar mej... : )
 
 
Ok, inte de bästa bilderna kanske... Men ni får en inblick i allafall... : )
 
Imorgon är det fredag och bytardag åt fel håll... Men vi har maximerat veckan, prinsessan och jag, så då är det alltid lättare att säga hejdå.. Vi avslutade kvällen med kramar, bus, bokläsning och en massa mer kramar, så jag känner mej redo. Å de perioder jag mår så här så välkomnas "utanbarnveckan" faktiskt lite...då det betyder vila och återhämtning.. Och sen kärleken klev in i mitt liv igen så är det ju extra mysigt...såklart... ; )
 
Blir en tidigkväll ikväll igen... 
Så det blir en ny dag så snart som möjligt... : )
 
Take care!!
Love // TT
 

Kommentarer
Postat av: Cia

Du är en kämpe!!! Det kommer att vända igen, utan att du behöver ta smärtlindring hoppas jag. Som du jobbat för att slippa ta den.... Skickar stora styrkekramar och massor med positiv energi till dig ❤❤❤
Kram från kusin ❤

Svar: Massor med kramar tillbaka till en lika stor kämpe!!! <3<3<3
TebbeTott

2012-10-18 @ 23:27:35
Postat av: Cia

Du är en kämpe!!! Det kommer att vända igen, utan att du behöver ta smärtlindring hoppas jag. Som du jobbat för att slippa ta den.... Skickar stora styrkekramar och massor med positiv energi till dig ❤❤❤
Kram från kusin ❤

2012-10-18 @ 23:27:35
Postat av: Din Babe <3

Ånej... inte ännu mer bitchig :$

Svar: Oh yes!! :-)
TebbeTott

2012-10-19 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0